Gezocht: Leverancier van medische artikelen / apparatuur

MBI Referentie:  BIS 346

 

Typering bedrijf:

Het gezochte bedrijf opereert in een BtBtC, intelligente en enigszins complexe markt. Heeft een relevant product en moet meerwaarde kunnen verkrijgen door koppeling met onderscheidende dienstverlening. De nadruk ligt op ‘natuurlijke’ en marktgerichte transformatie, van buiten naar binnen denken.

Het bedrijf heeft bij voorkeur reeds een sterke nationale positie met internationale doorgroei-mogelijkheden. De producten of diensten zijn eindproducten en bij voorkeur customized (kan naast standaard productie/producten).

Mogelijkheid tot het verder (uit)bouwen door digitalisering, ontwikkeling van omnichannel-proposities en het leggen van samenwerkingsverbanden. Bijvoorbeeld door voor- of achterwaartse integratie.

Het gezochte bedrijf is gesitueerd in Nederland en heeft circa 20+ werknemers. Bij voorkeur is er een (kader)groep aanwezig die op niveau meedenkt en stuurt binnen het bedrijf.

Profiel MBI-er:

Onze opdrachtgever is een doorgewinterde ondernemer. Een sterke strategische denker, die ook operationeel de puntjes op de “i” zet. Maakt snel analyses vanuit een sterk ontwikkeld abstractievermogen, combineert feitelijkheden met een goed ontwikkelde intuïtie. Is besluitvaardig en overtuigend op basis van persoonlijke inzet (autoriteit) en realistische inschattingen. (‘Design thinking method’).

Denkt altijd vanuit de gehele Customer Journey. Brengt ervaring mee op het gebied van conceptontwikkeling, marketing en branding. Faciliteert zijn afnemers om de eindgebruiker te vinden en te binden. Groot verantwoordelijkheidsgevoel en kwaliteitsbesef. Pragmatisch. Zoekt constant naar ontwikkeling, voor de markt, producten, het bedrijf, medewerkers en zichzelf. Is altijd geïnteresseerd in achterliggende drijfveren en vindt nieuwe toepassingen. Handelt op alle vlakken volgens een “plan, do, check, act” systematiek.

 

Meer informatie over dit profiel? - BuyIn Profiel 346

MBI Referentie:  BIS 346

 

Typering bedrijf:

Het gezochte bedrijf opereert in een BtBtC, intelligente en enigszins complexe markt. Heeft een relevant product en moet meerwaarde kunnen verkrijgen door koppeling met onderscheidende dienstverlening. De nadruk ligt op ‘natuurlijke’ en marktgerichte transformatie, van buiten naar binnen denken.

Het bedrijf heeft bij voorkeur reeds een sterke nationale positie met internationale doorgroei-mogelijkheden. De producten of diensten zijn eindproducten en bij voorkeur customized (kan naast standaard productie/producten).

Mogelijkheid tot het verder (uit)bouwen door digitalisering, ontwikkeling van omnichannel-proposities en het leggen van samenwerkingsverbanden. Bijvoorbeeld door voor- of achterwaartse integratie.

Het gezochte bedrijf is gesitueerd in Nederland en heeft circa 20+ werknemers. Bij voorkeur is er een (kader)groep aanwezig die op niveau meedenkt en stuurt binnen het bedrijf.

Profiel MBI-er:

Onze opdrachtgever is een doorgewinterde ondernemer. Een sterke strategische denker, die ook operationeel de puntjes op de “i” zet. Maakt snel analyses vanuit een sterk ontwikkeld abstractievermogen, combineert feitelijkheden met een goed ontwikkelde intuïtie. Is besluitvaardig en overtuigend op basis van persoonlijke inzet (autoriteit) en realistische inschattingen. (‘Design thinking method’).

Denkt altijd vanuit de gehele Customer Journey. Brengt ervaring mee op het gebied van conceptontwikkeling, marketing en branding. Faciliteert zijn afnemers om de eindgebruiker te vinden en te binden. Groot verantwoordelijkheidsgevoel en kwaliteitsbesef. Pragmatisch. Zoekt constant naar ontwikkeling, voor de markt, producten, het bedrijf, medewerkers en zichzelf. Is altijd geïnteresseerd in achterliggende drijfveren en vindt nieuwe toepassingen. Handelt op alle vlakken volgens een “plan, do, check, act” systematiek.

 

Meer informatie over dit profiel? - BuyIn Profiel 346