Ter overname gezocht – Internationale handelsonderneming in consumentengoederen

Referentie: BIS 285


Internationale handelsonderneming en/of producent van consumentengoederen (Food of Non Food). B2B2C. Geen hoogtechnologie.

Omvang:
Middelgrote onderneming met een professioneel middenkader.

Regio:
Nederland, bedrijf is reeds actief in buitenland.

Overig:
Staat ook open voor partnership met huidige eigenaar of een investeerder

 

Persoonlijk profiel:


Ondernemersprofiel:
Zeer ervaren internationaal georiënteerde MBI-er uit de retail en fmcg. Via belangrijke eindverantwoordelijke internationale functies bedrijven in de retail en fmcg succesvol internationaal uitgebouwd in verschillende buitenlandse markten. Initiator en Ondernemer, een ‘transformer’. Van strategisch tot hands-on en operationeel. Geeft stabiliteit en energie aan organisatie en medewerkers.

Sterke commerciële drive. Sales/marketing consument georiënteerd. Focus op business development. Beschikt over zeer uitgebreid internationaal (retail) netwerk. Prettige persoonlijkheid, sterke (internationale) netwerker. Weet high-level te verbinden. Stapt graag op mensen en bedrijven af.


Toegevoegde waarde:
 
Kan direct zeer internationaal (retail) netwerk inzetten en opent nieuwe markten en afzetkanalen. Brengt professionalisering en bedrijven naar volgende fase.

 

Referentie: BIS 285


Internationale handelsonderneming en/of producent van consumentengoederen (Food of Non Food). B2B2C. Geen hoogtechnologie.

Omvang:
Middelgrote onderneming met een professioneel middenkader.

Regio:
Nederland, bedrijf is reeds actief in buitenland.

Overig:
Staat ook open voor partnership met huidige eigenaar of een investeerder

 

Persoonlijk profiel:


Ondernemersprofiel:
Zeer ervaren internationaal georiënteerde MBI-er uit de retail en fmcg. Via belangrijke eindverantwoordelijke internationale functies bedrijven in de retail en fmcg succesvol internationaal uitgebouwd in verschillende buitenlandse markten. Initiator en Ondernemer, een ‘transformer’. Van strategisch tot hands-on en operationeel. Geeft stabiliteit en energie aan organisatie en medewerkers.

Sterke commerciële drive. Sales/marketing consument georiënteerd. Focus op business development. Beschikt over zeer uitgebreid internationaal (retail) netwerk. Prettige persoonlijkheid, sterke (internationale) netwerker. Weet high-level te verbinden. Stapt graag op mensen en bedrijven af.


Toegevoegde waarde:
 
Kan direct zeer internationaal (retail) netwerk inzetten en opent nieuwe markten en afzetkanalen. Brengt professionalisering en bedrijven naar volgende fase.