Producent van voedingsmiddelen
Referentie: BIS 238
Typering bedrijf:
Typering bedrijf: Het bedrijf beschikt over een goede reputatie en solide basis (klanten & product portfolio) op de Nederlandse thuismarkt. Er is potentie tot verdere professionalisering van het bestaande bedrijf, met doorgroeimogelijkheden in binnen- en wellicht ook buitenland aanwezig. Niche markt.
Persoonlijk profiel
Leeftijd: 48 jaar
Werkervaring (functies):
Heeft naast general managers-ervaring succesvol gefunctioneerd op diverse commerciële management en directie functies in verschillende type (internationale) organisaties in de levensmiddelenbranche. Is ondernemend & creatief. Heeft eerder in een MBO geparticipeerd. Ruime ervaring op het gebied van New Product Development, sales en branding van A-merken. Aantal jaren als general manager aan verdere uitbouw A-merk in foodsector VS gewerkt.
Ondernemersprofiel:
Sterke en gedreven ondernemer met brede directie- en management ervaring in de (internationale) levensmiddelen sector. Pragmatische people manager, die het belang van excellente executie kent en graag in teamverband aan duurzame successen bouwt. Sterke commerciële drive. Bewezen succesvol in het uitbouwen en professionaliseren van kleine en grote foodbedrijven, ook in internationale setting.
Overig:
Gezien uitgebreide ervaring in zware eindverantwoordelijke functies en ruime eigen middelen behoort ook een grotere overname, dan wel participatie binnen een groot bedrijf tot de mogelijkheden.
Meer informatie over dit profiel? - Voedingsmiddelen
Producent van voedingsmiddelen
Referentie: BIS 238
Typering bedrijf:
Typering bedrijf: Het bedrijf beschikt over een goede reputatie en solide basis (klanten & product portfolio) op de Nederlandse thuismarkt. Er is potentie tot verdere professionalisering van het bestaande bedrijf, met doorgroeimogelijkheden in binnen- en wellicht ook buitenland aanwezig. Niche markt.
Persoonlijk profiel
Leeftijd: 48 jaar
Werkervaring (functies):
Heeft naast general managers-ervaring succesvol gefunctioneerd op diverse commerciële management en directie functies in verschillende type (internationale) organisaties in de levensmiddelenbranche. Is ondernemend & creatief. Heeft eerder in een MBO geparticipeerd. Ruime ervaring op het gebied van New Product Development, sales en branding van A-merken. Aantal jaren als general manager aan verdere uitbouw A-merk in foodsector VS gewerkt.
Ondernemersprofiel:
Sterke en gedreven ondernemer met brede directie- en management ervaring in de (internationale) levensmiddelen sector. Pragmatische people manager, die het belang van excellente executie kent en graag in teamverband aan duurzame successen bouwt. Sterke commerciële drive. Bewezen succesvol in het uitbouwen en professionaliseren van kleine en grote foodbedrijven, ook in internationale setting.
Overig:
Gezien uitgebreide ervaring in zware eindverantwoordelijke functies en ruime eigen middelen behoort ook een grotere overname, dan wel participatie binnen een groot bedrijf tot de mogelijkheden.